2018. dec 13.

Japán kalandok a Planet Sushi-ban

írta: Budapest Gastro Tracker

Nemrég egy hétköznapi randi-vacsoraként meglátogattuk a Planet Sushi-t. A választás nem volt túl céltudatos, pont az Allee-ban jártunk a karácsonyi vásárlás miatt, nagyon megéheztünk, és szerettünk volna kivételesen nem burgert enni.

A helyszín nagyon hangulatos volt, amikor megérkeztünk, kellemes ázsiai ihletésű relax-zene szólt. Az étlapról egy előételt választottunk (tempurázott zöldségeket), valamint egy sushi-tálat (Top Set néven fut). Még az előétel megérkezése előtt hoztak az asztalunkhoz egy adag langyos, sós edamame babot, ami nagyon figyelmes volt az étterem részéről, ráadásul szuper finom is. A tempura zöldségek ropogósak és melegek voltak, édes-chilis szószt kértünk hozzá mártogatósnak. Előételnek kettőnknek ...

Tovább Szólj hozzá

budapest sushi tempura japán konyha étteremajánló planetsushi budapestgastrotracker

2018. dec 10.

Bajor söröző – hambi, hambi, hambi

írta: Budapest Gastro Tracker

Újra és újra hamburgerre éhezünk, ezért ismét felkerestünk egy új hamburgerező helyet. Hiába, imádjuk a hamburgert és mindig keressük a jobbnál jobb helyeket, amiket bemutathatunk nektek. Kiszemelt hamburgerezőnk most a Bajor söröző lett, ami a Móricz Zsigmond körtér környékén helyezkedik el, a Karinthy Frigyes út 12. szám alatt. A burgerező 3 perc sétára található az Alle plázától , ezért tökéletes választás lehet a karácsonyi vásárlás közben, ha már unjuk a mekis/burger kinges hambikat. A hangulatos vendéglátóegység alapvetően sörözőként funkcionál, így a kínálatban többféle kézműves sört is találhatunk. Bár a mostani látogatásunk során söröket nem próbáltunk ki, mindenképpen tervezzük, hogy felkeressük a ...

Tovább Szólj hozzá

budapest étterem krumpli hamburger étteremkritika burger sültkrumpli hambi étteremajánló budapestgastrotracker Bajor söröző

2018. dec 05.

A Görög ízek szigete – Gyros Kerkyra Görög Ételbár

írta: Budapest Gastro Tracker

Mintha csak egy apró „Mamma mia!” helyszínnek beillő görög szigeten rejtőző kis étterembe érkeztünk volna – ez volt az első gondolatunk, amikor beléptünk a Kerkyrába.

A Hajós utca 31. alatt található ételbár látogatásunkkor is tömve van, alig találni ülőhelyet.

És hogy mire fel ez a nagy népszerűség?

Az étlapon a névadó gyros mellett souvlaki és bifteki tál, illetve pita, valamint vega fogások is helyet kaptak.

Mi, hatalmas gyros rajongókként elsősorban ezt az autentikus ételt szerettük volna megkóstolni. Az étlapon a hagyományos gyros pita és gyros tál mellett választhatszt grillsajttal felturbózott verziót, illetve az EXTRA gyros szendvicset is, amelyet a szokásos tölteléken túl baconnel és sajttal bolondítanak ...

budapest ajánló gasztronómia gastro étteremkritika Gyros Kerkyra foodguide

2018. dec 02.

Börze - Ide muszáj volt visszatérnünk

írta: Budapest Gastro Tracker

Pár napja már elvarázsoltak minket a brunch menüjükkel, így úgy gondoltuk, hogy tökéletes helyszín lenne a Börze egy szülinapi vacsorához, így hát visszatértünk, hogy megnézzük, felül tudják-e múlni a reggeli fogásaikat. A válasz igazán egyszerű: IGEN! Na de nézzük, hogy miért... :)

Most rendhagyó módon egy baráti társasággal érkeztünk a teszt helyszínére, ugyanis így, hogy korábban már kipróbáltuk a helyet, bátran szerveztünk ide egy születésnapi vacsorát.
Számunkra már ismerős volt a franciás bisztró-feeling, de ugyanakkor mintha egy másik helyre érkeztünk volna, mert a halk zenével és gyertyafénnyel teljesen más volt az atmoszféra, mint legutóbb a reggeli alkalmával. Továbbá örömmel konstatáltuk, hogy a ...

2018. nov 29.

Az új kedvenc bruch helyünk: Börze!

írta: Budapest Gastro Tracker

A kellemes hétvégi reggelizést most még kellemesebbé tettük: ellátogattunk a Nádor utcában található Börze Kávéház Étterembe. A koncepciónk az volt, hogy minél több dolgot kipróbálhassunk az étlapról, és így egy mini-svédasztalt varázsolt körénk a Börze csapata, ami tökéletesen kiegészítette a reggeli barátnős csevegést.

Az étlap reggeliket tartalmazó szekciójában minden megtalálható, ami egy kiadós napindításhoz szóba jöhet: smoothie-k, tojás mindenhogyan, roppanós virsli, krémek, avokádó toast, joghurtos granola, chia puding, zakása, kalács és gyümölcssaláta is. A mi választásunk az avokádó toast-ra, a bundáskenyérre, a padlizsánkrémre és a tojáskrémre esett. Mellé pedig kértünk még egy gyümölcssalátát is, ...

Tovább Szólj hozzá

reggeli gasztronómia kávézó étteremkritika brunch bundáskenyér étteremajánló foodguide budapestgastrotracker

2018. nov 26.

Padthai wokbar – amit muszáj kipróbálnod

írta: Budapest Gastro Tracker

Talán sokan ismeritek a Padthai wokbart , ami nem csoda, hiszen Budapesten már 5 étteremmel büszkélkedhet, amelyből kettő Budán, három pedig Pesten helyezkedik el. Jó hír tehát, hogy ha a városban jártok, könnyen beugorhattok egy fantasztikus thai ebédre vagy vacsira. Az étterem fő filozófiája, hogy a gyors étkezések is lehetnek egészségesek és minőségiek , ezért mindig friss alapanyagokkal és megújuló lendülettel várják vendégeiket. Alapvetően a Padthai koncepció az egytálételen van, amit mindenki saját igényei szerint állíthat össze, ha úgy tetszik, személyre szabhat . Elsőként egy alapot kell választanunk, ami az ebédünk/vacsoránk fő részét képezi, ezek lehetnek különböző tészták, rizsfélék vagy zöldségek. Ezt ...

Tovább Szólj hozzá

budapest thai étterem gasztronómia wok gastro étteremajánló padthai wokbar thaifood padthaiwokbar

2018. nov 23.

A burger mánia folytatódik - Dallas Étterem

írta: Budapest Gastro Tracker

A z amerikai konyha szerelmesei bizonyosan hallottak már az Óbudán, a Zay utca 5. cím alatt  található Dallas Étteremről. Mi is rengeteg pozitívumot hallottunk róla, ezért igencsak kíváncsiak voltunk, hogy valóban olyan zseniális-e, mint mondják, így gasztro kalandozásunk következő helyszínéül ezt választottuk. Cseppet sem csalódtunk!

Ahogy beléptünk, már éreztük, hogy egy igazi amerikai helyre jöttünk, hiszen a bútorok, berendezés és zene is a tipikus, filmekben is gyakran felbukkanó amerikai gyorséttermek hangulatát idézte. Az amerikai feelinget a felszolgálók nyitottsága, segítőkészsége és kedvessége tette teljessé: ahogy beléptünk egyből az asztalunkhoz kísértek, készségesen segítettek az ételek kiválasztásában, amelyet ...

Tovább Szólj hozzá

étterem gasztronómia gastro burger étteremajánló Budapest Dallas budapestgastrotracker dallasétterem

2018. nov 20.

Különleges indiai ízek, egészséges street food kivitelben

írta: Budapest Gastro Tracker

Vannak, akik nincsenek oda a fűszeres ételekért, és vannak akik imádják. Mi az utóbbi kategóriába tartozunk, úgyhogy amikor megláttuk, hogy megnyitott a Good Karma Kitchen, már mentünk is kipróbálni!

Először az Instagramon találkoztunk a nyitás előtt álló étterem posztjaival, már akkor nagyon szimpatikus lett ez a kis hely: színes, egészséges, különleges indiai ételeket kérhetünk, akár elvitelre is. Plusz pont az étterem neve és a design is, az ételek megkóstolása előtt már fejben összeáll a koncepció, az ultimate modern indiai takeaway. A gyors és egészséges ételopciókra vadászó budaiaknak pedig extra pont, hogy a hely a Lövőház utcában van!

Az ételeket mindenki magának állíthatja össze, így a négyféle alaphoz 7 ...

Tovább Szólj hozzá

gastro étteremkritika étteremajánló Budapest streetfood foodguide budapestgastrotracker indiaiízek

2018. nov 17.

Epic Burger, a Corvin sétány street food Mekkája

írta: Budapest Gastro Tracker

Végre eljött a hét utolsó munkanapja és mivel mással ünnepelhetnénk meg egy húzós hetet, ha nem egy „Bűnös Péntekkel”, amikor nem számítanak a kalóriák. Éppen ezért úgy határoztunk, hogy a pénteki ebédidőnket a Corvin sétányon található Epic Burgerben töltjük (és ekkor még nem tudtuk, hogy a délutánunkat pedig egy masszív kajakómával fogjuk).

Dél és az ebédszünetünk közeledtével már egyre izgatottabbak voltunk és csak a hamburgerek és sültkrumplik lebegtek a szemünk előtt, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy nem várjuk meg a déli harangszót és korábban elindulunk a kiszemelt célpontunk felé. Reménykedtünk, hogy ezzel a tettünkkel sikerül majd megelőzni a Corvin-környék hamburgerezni vágyó irodista csoportjait, de ...

Tovább Szólj hozzá

budapest ajánló étterem gasztronómia tortilla hamburger gastro étteremkritika burger epic étteremajánló ebédmenü Budapest streetfood foodguide

2018. nov 11.

Tapas? Akkor Pata Negra!

írta: Budapest Gastro Tracker

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de minket mindig is érdekeltek a déli konyhák. Persze amikor először hallottuk a tapas kifejezést, fogalmunk sem volt, hogy miről van szó, egyáltalán eszik-e vagy isszák. Nos, ha ti is így vagytok ezzel, akkor semmi gond, a válasz azonnal kiderül: egy spanyol konyha egy jellegzetességéről van szó. Valójában ez nem is egy étel, hanem egy ételfajta vagy ételkategória, aminek lényege, hogy kis adag, mondhatni kis harapnivaló, amit jó beszélgetések és borok mellett elfogyaszthatunk. De ne gondoljuk azt, hogy akkor sima kis szendvicsekről van szó, ugyanis bár léteznek szendvicsszerű és hideg tapasok, például sajttálak is, gyakran főtt vagy sült fogásokat rendelhetünk a tapasok köréből.

Reméljük, hogy máris ...

Tovább Szólj hozzá

ajánló spanyol étterem randi gasztronómia tapas étteremkritika spanyol konyha déli étteremajánló Budapest Pata Negra tapas bár foodguide